2011-01-06 ? 23:34:28

du har stått och kikat mot horisonten och tagit reda på om jorden är rund

Hej hej hallå . börjar bli en vana det här .
skulle därmed vilja fastslå att mitt liv börjar blir tråkigt .
eftersom jag uppenbarligen har tid att sitta här .
eller så är mitt liv så roligt att ja har så mkt att skriva om .
nepp . första alternativet , svar ja .
Var med Lisa största delen av dagen igår
och det var azum och alldeles för länge sen !
Käka tacos , kika på tv & sen vart de förfest
sedan intog vi bockarna och de va pretty azum !
men som vanligt , är det alltid någon träskalle som ska förstöra
dock vart jag inte förvånad den här gången .
så uppenbart . du förstör ju jämt . assface !
blir så förbannad . ledsen . nere liksom . depp
fan . sluta dra ner mig i din skit .
du har skapat den .
som man bäddar får man ligga .

som tur är finns det människor som gör de lite bättre .
så kvällen avslutades med en klack spark och ett leende .
mådde däremot inte som en gudinna när jag vaknade .
huvudvärk som heter duga , men hade det ganska kung ändå !

nu sitter jag och lyssnar på ted gärdestad's himlen är oskyldig blå
blir nästan på depp humör .
men imorn ska ja hem till stockholm ! Äntligen !
har alltså en 4-5 timmars bilfärd framför mig .
säger därför godnatt nu .

tack för att du finns .
tack för att du står kvar .
när vinden tar i .
och alla andra faller .
tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: