2011-01-29 ? 03:53:42

my heart beats for love

satt här i veckan och offrade mitt sociala liv för skolan .
det kändes ganska bra med tanke på vad jag fick gjort !
älskar när det går riktigt bra . liksom bara flyter på .
ikväll spenderades kvällen med Malin Mallan Brallan .
vi slog rot på hennes pappas jobb och påbörjade :
Operation Fridas HAM !
vi började städa min kära bil invändigt
och tänk att de känns till och med när det är städat !
sedan började vi göra något , varken någon av oss testat .
vi skulle nämligen ge oss på att tona mina rutor
eftersom vi inte fick någon hjälp !
och resultatet vart otroligt bra , NÖJD TJEJ !
Det är inte längre en kärring gammal volvo
som åker runt . "Den ser ju sportig ut" - Malin :D

nä , nu har jag inte tid att spendera tid här , hihi
ska nämligen till Järvsö backen för första gången imorgon!
med världens bästa Malin Mallan Brallan !
Undrar hur den dagen kommer sluta .
Blir nog lite kalas drag på kvällen ,
Så nu ska jag sova , så de blir morgondag ,
eller så det blir senare idag någon gång :D




håll mig i din famn . släpp helst inte .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: