2011-01-08 ? 15:36:41

livet är som en kortlek . ödet delar och du spelar .

ja jag får väl be om ursäkt då . ännu en gång .
för ett tidigare inlägg som en person tog illa vid .
men de var ju inte bara riktat mot en person .
men aja , tar du åt dig så får ja väl ursäkta .
men man träder in här på egen risk
kanske borde feta texten :
ENTER ON YOUR OWN RISK !

^^
igår fick jag ett underligt samtal .
de innehöll ankor som man sätter på .
korvlådor som man bygger hus av .
eller hus som man bygger korvlådor av .
eller aa , ni fattar
Haha jag höll på att svimma när ja lyssnade
dog av skratt , sådär typ halv 4 på natten !


ikväll ska jag spendera lite tid med bästa malin !
får se vad det är för knas som händer ikväll då
gårdagen innehöll ju allt !
bilresa , drama , alkohol , fylleskjuts , sladd , almost fastkörning
ja de visar sig senare vad som händer :D

nu ska jag kurera !
ciao .

you came without warning . now i'm stuck .
i guess thats kind of a good thing , i think .
<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: