2011-01-08 ? 02:46:08

ibland hittar man inte rätt ord , de resulterar i en sån här rubrik .

jag ger upp . jag ger seriöst upp på allt nu .
det spelar ingen roll vad jag gör .
inte för någon . så varför ska jag bry mig ?
mina åsikter har ingen påverkan här .
det ger inget resultat .
så varför ska jag yttra mig för dig
för er . för någon i huvudtaget .


dagen började inte på rätt sätt idag .
inte under några omständigheter .
så stockholmresan vart lite försenad
men tillslut var jag på väg
men jag kom bara till hudik så vände de tvärt .
pga av vädret å väglag vågade jag inte chansa .
så blev kvar i den norra delen av sverige .
åkte då hem till Malin och där spenderades mesta dels av dagen !
och jag tror jag ska kidnappa snobben nå tag från henne , lätt !
åkte sen runt i hudik i flera timmar , tackar malin för en azum dag !

nu blir de sängen . hopp om en bättre morgondag .
+ att jag ska jobba .

ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: