2011-10-27 ? 20:09:28

with you, everything is possible !

nu djävlar anama
det var sjukt länge sen jag ens tänkte på den här sidan.
hade glömt att den ens existerade.
det har hänt ganska mycket sen sist, de e trotts allt 8 månader sen..
tänker inte rabbla upp alting för det har jag inte ork till.
men viktigast av allt är väl att jag har förlovat mig med världens bästa Niclas.
vi har flyttat till en lägenhet på Olnirs och vi har köpt en liten vovve !
tagit studenten har jag också lyckats göra, despite all the odds !

Vad kan mer tänkas vara intrerssant...
ja just det, VI SKA TILL THAILAND !
lilla jag, som aldrig varit på solsemester ska äntligen få åka iväg
med min älskling sklart :)
Vi ker den 5e december så det är inte alls långt kvar :D

Ja får väl se när nästa uppdatering dyker upp
hej så länge :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: