2011-01-31 ? 06:01:51

rocking all over the hudiksvall

ja vart börjar man .
Lördagen började med att jag & Malin rörde våra rövar mot Järvsöbacken
och de var väl på tiden att jag pallra mig dig !
Kvällen blev de kalas och därmed utgång .

Idag låg jag med huvudvärk på morgonen och mådde som ja förtjäna .
fast ovanligt pigg var ja , typ .
sen på kvällen drog jag och simone till Hudik
och träffade Malin & hennes far , som fixa värmen i min bil :D
så nu kan man koka i min 740 !
sen drog jag och simone mot delsbo men inte stannade vi där för de
vi drog med oss GB-gubben ut på äventyr !
Delsbo - Hudik - Forsa , ja vi har nog varit överallt , bildbevis på face !
hoppas några människor får sig ett gott skratt iaf
Helt urspunkad natt , totalt grymt azum jätte kul!
nu är klockan 6 på morgonen , men inte lägger vi oss för de .
ingen idé då vi ändå ska kliva upp snart :D

nä men knäpper igång tvn och intar soffposition tills alarmet ringer

Tja då :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: