2008-06-29 ? 11:50:30

8 månader baby <3

Tjoho!
Nu var det ett tag sen jag skrev och nu medans martin är iväg och svetsar så passar jag på att skriva litte :)
I tisdags så åkte jag hem till Martin å vi gjorde inte så värst mycket :) men dagen efter så åkte han iväg och jobba medans jag&Ida skruvade isär henner säng och bar ner den till verkstan :) Jag började slipa lite på sängen men sen kom Ida&Elina och hjälpte till :)
Dagen därpå så påbörjade vi målningen men sen när vi tröttnade på de så gick vi in och skulle baka ;P och jag försökte verkligen!! men som vanligt så sket det sig och det blev bara sörja av hela paketet. Vi skulle smälta choklad men då smälte vi för länge så den blev smulig så då stoppa vi in den i mikron istället men då blev han bränd och då insåg jag att det kommer ta en lååååång tid innan jag vill äta choklad igen! ;P
Men senare iaf så kom Martin hem och då kom Jimi&Åke så vi åkte iväg och fiskade :) Det gick inte så bra för någon av oss, jag fastnade i skitgräset, åke tappa flötet, martin fick knappt nå fisk och Jimi ramla i vattnet xD Eller var rättare sagt han skulle hoppa över till andra sidan och missade på nå knasigt sätt, fyfan vad kul de såg ut! :P
haha men sen åkte vi hem och pojkarna for hem till sig.
Sen var det Fredag och jag&martin klev upp skapligt tidigt för att sen åka hem till jhonny och jobba i hönshuset. när vi kom dit så var ingen vaken så jag och martin jobbade nån timma själva sen kom Jhonny ner :)
Inte långt där efter kom Thomas och sen kom Crille.
Vi jobbade väll till halv 2 sen hade vi inte så mkt för oss under den dagen men då var det iaf 8 månader för mig å martin<333 :) På lördagen åkte jag,martin & karin in till LJusdal för jag skulle hitta ett par byxor men det gick inge bra, eller ja hitta ett par jeansknickers som satt hur bra som hellst, men ja leta ju inte efter nåra knickers heller!:P
men efter mkt tålamod så..ja...gav vi upp och åkte hem ;P Sen åt vi kinamat, fiska och spela kort :)
sen idag på morron så klev vi upp vid 8 och drog upp fiskenäten och vi fick väll 3 skapligt stora abborrar sen resten var bara äckelbrax! men jag fick iaf upp en gädda igår, men den var pytteliten den :P
Det är ungefär vad som har hänt nu i veckan och nu i veckan får vi se vad som händer :D Ska kanske följa med Karin till Bollnäs men vi får se hur det blir :) HOPPAS PÅ SOL NU TILL VECKAN! :D
Men men nu är sista lediga veckan sen börjar ja jobba på Stene och det ser jag fram emot, så man kan  rulla in några riksdaler annars får man väll hjälpa till lite hos Jhonny å :)
men nu så är det dags att gå ut och skjuta måsar xD Så ha det så bra, finns på mobilen gott folk :
0768205272, ring eller messa så blir ja glad :)
Pusshej<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: