2008-06-09 ? 12:40:58

jag älskar dig av hela mitt hjärta

Hejsanhoppsan!
Nu var det ett tag sen jag skrev men det är mest p.g.a flytten som skett med bloggen, tycker om den nya designen btw.
I onsdags förra veckan så tog jag lov, och i fredags var jag i Strängnäs pch parta lite :) Det var jätte trevligt och jag träffade massa nytt folk som jag aldrig sett förut :)
Sen på lördagen åkte hela klassen hem till Ullrika och det var trevligt till en början, tills alla fjortisar skulle börja dricka mer än nödvändigt och det tycker jag var riktigt respektlöst mot Ullrika, som innan har berättat att man inte fick dricka så mkt och inte skrika heller.
Men folk sprang runt och grät & skrek, folk hängde utanför verandastaketet och höjde rösten mer än nödvändigt, och jag har aldrig varit på griskalas förut men nu efteråt inser jag att jag aldrig vill vara med om det igen!
men men åkte hem samma kväll, för stanna kvar där ville jag inte, och sen på söndagen gjorde ja i stort sett ingenting :)
Idag ( måndag ) tänkte jag åka till skolan å rensa skåpet men jag orkade verkligen inte, så jag ska in dit imorn, rensa skåpet och åka hem :)
På onsdag kommer älsklinge hit <3 han ska stanna till söndag och jag har saknat honom sååååå mycket !
finns ingen person jag saknat så himla mkt i hela mitt liv, och nu kommer han hit och hälsar på mig <3
men men nu ska jag ut med lillebror och spela fotboll, ha det bra ! puss

Bilder från helgen :
www.bilddagboken.se/fridasund

Veckans topp 5 :

  1. stockholm med tjejerna
  2. överdrivet mycket pengar
  3. jättemycket sol & värme
  4. tidigt sommarlov
  5. strängnäs på natten

SÄMSTA/VÄRSTA :

  1. med stort försprång på förstaplatsen : KLASS SP1B
    Grattis och min ända motivering till varför ni blev utvalda till veckans och möjligtvis årets värsta,
    är för att ni är som ni är, mer behöver jag inte säga och det är flera som delar min åsikt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: