2008-06-02 ? 21:56:46

jag behöver dig

hej fabulous, vädret steker och det är ensamt här på filten. jag saknar dina famnar att ligga i och dina underbara kyssar att ta vara på!  älskling, jag står inte ut 2 veckor till, mys med mig istället :)

Hej resten av folket, som sagt så steker solen på och lägsta temperaturen idag låg runt 27grader. Tyvärr misstolkade jag vädret imorse så jag satte på min jeansen och jag tror att jag höll på att brinna sönder!
På morgonen hade vi engelska gramatikprov, och det var som man brukar säga : a piece of cake.
efter engelskan hade vi runt 2½timmar förbaskad rast, men ska väll inte klaga nu när det bara är 5 dagar kvar i skolan :) På samhällen hade vi min grupp redovisning, skitbra gick det trots oförberedheterna :) efter det skulle vi ha matte, och då mötte jag Frasse som var någolunda onykter och luktade konstigt. Han påstod att det  var parfym, men jag tror inte parfym luktar vodka :P .men sen hade vi matte i typ 2 sek sen slutade vi :) då jag jag, maja, frasse,crille & kenneth mot tåget. när jag väl var hemma så hände inte mkt, sitter och längtar till nästa blekning :) håller nämligen på att bleka ner håret och nu är det massa konstiga färger:P 
men nu ska jag fortsätta titta på two and a half men, godnatt puss


image2
älskling, jag saknar att trängas i sängen med dig
jag saknar att sno täcket från dig
jag saknar ditt mys & dina underbara händer
jag saknar dig
jag älskar dig
Martin Permångs 27/10-07
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: