2008-06-23 ? 13:42:12

mot nyare&bättre tider

Hellu!
idag är det måndag och igår blixtra&dundra det som satan! så man somnade inte på kvarten direkt -.- Men idag så ska vi bada tunna å ha mys kväll för att imorn åker jag till martin och där kommer det mesta av mitt sommarlov spenderas =) eller lov kommer ja inte ha, ska jobba på Stenegård hela juli så det är där ni kommer hitta mig om ni vill hälsa på :)
Midsommar spenderades hemma med familjen och några släktingar och nära vänner :) det var trevligt och jag ångrar inte att jag stannade hemma :)
dagen därpå var det lördag och jag vaknade runt 8 och klev upp då såklart, mamma & pernilla hade dock inte förväntat sig att jag skulle vara uppe vid det laget, men det var jag :) sen var det sol men såklart började det regna :P
men nu orkar jag inte skriva någe mer, men ska försöka skriva lite under sommaren även om jag jobbar men sen så ska jag även försöka lägga upp lite bilder på bilddagboken(fridasund) också :)
Här kan ni kolla lite bilder :
www.bilddagboken.se/fridasund

Veckans sämsta :
allt regn & tråkiga människor

Veckans bästa :
det blir att åka hem till älsklingen

men ha ett bra sommarlova allihopa, pusshej !

Midsommar 08
Samuel Biffen Elin Christoffer Robin Emma Emelie Jag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: