2008-06-15 ? 21:34:56

om du livets mening söker, försök en öken!

Halleloja gott folk!
Nu är det 6 dagar 8 timmar och ca 20 min sen jag skrev och efter denna vecka så är det lite att skriva :)
jag har slutat skolan äntligen och i Onsdags så kom Martin hit :) det var jättemysigt och det var 5½ vecka sen vi sågs! så nu stannade han här från onsdag till söndag och det var superkul! :) Vi gick på grönan med hans familj sen kom dom hit hem till oss och fikade :) sen åkte dom och martin hem "/ men om 1½ vecka så åker jag hem till dom och stannar där till 1/8 :)
men nu är det dags att lämna över datan till min kära mor och gå och lägga sig, så ha det bra så skriver jag dagen efter midsommar, bye ;D

du som livets mening söker, försök en öken
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: