2009-04-19 ? 14:14:43

fitta!

jäkla pussy, jäklafittspån, jäkla idiot !
förhållanden är för inbillade idioter !

Jo men hej, dålig uppdatering men jag har varit upptagen ?
ehm nej knappast har bara varit lat & sjuk.
Har lov för tillfället och de är inte något speciellt spännande.
Har varit till stockholm och firat min lillesyste med cola & bowling.
Väldigt trevligt att träffa familjen min, men har nog gett upp hoppet på vissa.
på hemvägen möttes jag av Jimi, som jag fick sällskap av ända till Jarse (:
Annars har de inte hänt så mkt, tagit reda på de ena & de andra.
Du ljuger om & om igen, vill du verkligen ?
jag vill, jag chansar, jag satsar, vad vill du ?
du skadar mig, du gör mig ledsen, du gör mig olycklig
jag vill, vill du ?
påsklov är BAJS !
men nu ska jag tjinga, har en telefon till salu btw :D K810i, nästan sprillans ny + 1GB minneskort, 2500:- :D
BAJSHEJDÅ GAAAH !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: