2009-12-15 ? 12:22:03

låt den rätte komma in

Första skoldagen igår efter tre veckors praktik
och den var helt ok
förutom det att jag hade en lektion
slutade 11 och väntade i 1½ timma på nästa lektion
som vi tydligen inte hade
men eftersom våra snälla klasskompisar ( som redan åkt hem )
inte kunde säga att vi inte hade någon engelska
så var vi i skolan två timmar i onödan
men vad förväntar man sig av HP08a ?
inte mer än kattbajs iallafall.
Igår kväll så stannade älsklingen med mig i lägenheten
men jag råkade ut för otrolig värk
och illamående så spenderade tyvärr i badrummet.
så den andra skoldagen spenderas hemma idag.

Snart ska jag nog plugga lite företags ekonomi
eftersom maria varit så snäll och gett mig kompleterings uppgifter
så jag slipper göra om hela provet :D !

men nu ska ja kika på bonde söker fru
och sen bara sova !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: