2009-12-12 ? 16:03:42

rock hard & ride free

snöflingorna faller
träffar marken, hårt !
vinden styr
bestämmer vart de landar
kylan ökar
värmen minskar
natten smyger
vi sover.
ho, ho, ho
finns det några..
äh,
ni vet hur de slutar iaf.

Tre veckor på praktiken är äntligen avklarade !
det var rätt plågsamt den sista veckan
för det gick så inn i norden långsamt.
men nu är de klart och jag har påbörjat min helg.
Den sista helgen innan jullovet, som är efterlängat.
jobbar även denna helg, så jag tjänar fett med cash.
känns som typ 4e helgen i rad jag jobbar
men de är kul !
men har ju då jobbat 7 dagar i veckan
i 3½ vecka ?
shit, känner att jag måste sova när ja tänker så där.
behöver sömnen, min sömn, drömma.
komma iväg, solen, stranden.
är du där inatt, eller blir jag ensam ?
vem ska vara där egentligen.
hålet !
något som fyller i det tomma
är det kärleken ?
eller vänskapen ?
vem fan är hålet !

skitsamma, ikväll händer ingenting .
blir väl hyrfilm, godis och tv för hela slanten .
hejsvejs ditt jäkla acneface !

psst, telefonen lyser, knapparna fungerar
skriv !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: