2009-12-20 ? 22:55:52

ruttna ägg & omelett

3e dagen på lovet och nu efter 5 veckors jobb ( 7dar i veckan )
ska frida äntligen ta sovmorgon :D
riktigt efterlängtat kan jag meddela.
I fredags vart de första skoterturen för mig
sen var Simone & Issa här i lägenheten
sen kom älsklingen som fick sin julklapp
eftersom jag åker hem till stockholm (:
han vart riktigt glad och den kom till användning dagen efter!
själv fick jag en underbart fin hälsingering !
som jag tjatat om :D !

Sen i lördags så jobbade jag & påbörjade besiktnings städningen (:
sedan vart det Delsbo ganska kvickt
och sen rullade jag vidare hem till Amanda
som fyllt 18 nyss, grattis till henne!
Vi hade tjejkväll hemma hos henne
S&K och bada tunna vart de
riktigt jäkla myskväll :D
sen vart de stadt för hela slanten !
Älsklingen & Åke kom dit också
så de vart ju lite roligare :D
sen spelade Engmans en låt för amanda då (:
Sedan hamna vi på pizzan & sen for vi hem (:

Idag då så klev ja upp halv 9
för att jobba igen (:
tycker de är riktigt trevligt att jobba förresten
( även fast ja har saknat mina sovmornar )
tycker det är avslappnande på något vis
och sen kliver man upp i tid
och hela dagen blir inte bortslösad på sömn.
Men det vart äggplockning och storstädning
redo för besiktning snart (:

Imorn blir det sova , framförallt!
sen ska jag in till Hudik & hämta min ring :D
längtar efter att få sätta den på fingret (:
sen vet jag inte vart vägen leder
men ska iaf hem & packa
inför hemfärden som är UBEREFTERLÄNGTAD!
ska bli så mysigt med klappar & jul
och förmodligen en vit jul!!!!!! ( utropstecken)

Men nu ska jag sova & njuta av lugnet, filmen & sömnen (:
have it, telefonen finns (: ( som e helt fuckad så om det är någon
som har en lite äldre sony ericsson att sälja är ja öppen för förslag! )

hejsvejs :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: