2009-12-03 ? 22:39:26

should really get some sleep, but how is that possible ?

Tjabba tjena !
Dagen började runt tjugo över 8 då ja klev upp
vandrade sedan mot Time, praktikdags!
promenadet tog hela 3 minuter från lägenheten !
kan ju säga att jag är grymt nöjd att vi bytte lägenhet.
Nära till allting nu, matbutikerna, banken, bussen allt ;D

Efter praktiken for ja och handla och sedan hemåt
får lite halvångest när jag tittar på alla saker !
men jag skyller på att älsklingen inte satt på hyllorna än
så tills dess, fritt fram att slänga kläder överallt,
för de synd ändå ingen skillnad ;D

Senare på kvällen efter mitt underbara bad
så myste jag mig ner med täcket i soffan
och läste min uberbraiga bok
Låt den rätte komma in!
måste bara påminna er ännu en gång om hur bra den är !

Sen iaf mitt i alltihopa så kommer Simone & Issa (:
Lite prat, lite promenad & Mama's boys sen for dom hem .
och nu SKA jag sova har jag bestämt mig för.
Pigg och alert tills imorn, sen äre bara en vecka kvar på praktiken
helst sjukt fort det har gått ?

Telefonen finns så ni vet (:
stör mig gärna på praktiken :D !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: