2009-02-07 ? 21:17:58

ABBA har fortfarande glöd !

Jag tror jag avlider -.-
jag har aldrig hört en kvinna som tror hon kan sjunga så jäkla bra
men sen sätter en jäkla ton som aldrig existerat !
där står en blond tuttlisa inför tusentals människor i publiken
(och gud vet hur många som sitter framför tv:n och tittar ?)
och tror hon kan sjunga.
Tänk er, låten går det går bra hittills
låten lider mot sitt mittparti och..
BAM !
hon skriker som en galen jude mitt på scen
nästan skrattretande, men ja tänkte mer på :
"fanns de inga bättre som sökte ?"
Melodifestivalen har dock, tyvärr gott folk blivit helt pasé
folk har uttnyttjat vårat kära program & avlivat de, rent ut sagt !
Tiden då melodifestivalen fortfarande var bra, var väll ungefär
när Carola skrek efter sin främling
och ABBAs pianist fortfarande hade ork att anstränga sig för riktig musik.
men dock är all den goda tiden förbi, nu kan man endast se deras repriser
i ett gammalt arkiv på YouTube, som lagts upp av dom som fortfarande inte gett upp !

Fimpa Marie Serneholt
ABBA har fortfarande glöd !

Nu har jag fått ut det mesta av min melodifestivals-pms
så nu tänker jag lägga min energi på att hoppas att de blir
Vålsjö & kanske Sara ikväll (: det är allt till att se :D
Vi får se, annars finns mobil :D PUSS

Du är lika blond som Marie Serneholt
så du kan gå och dö också, freak !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: