2009-02-25 ? 22:38:17

dig vill jag inte lära känna

uppdate :
Igår var det tisdag, och jag försov mig för trettonhundrade gången ;P
sugdag var det rent ut sagt, hade ingen lust alls att vara där !
Men på kvällen var älskling & jag på Aufgussen
ochja behövde det verkligen, riktigt avslappnande :)
Någon som hänger på dit om 2 veckor ? (:

Dagens händelser :
Skolan började som vanligt vid halv elva med matte,
men då fick vi gå på konserten i aulan med esteterna
och som vanligt så var det riktigt lyckat
för jag kände mig riktigt slut & räknade hellre matte efter 1 min !
sen runt halv två slutade våran händelserika dag :P
Och då for jag ner mot banken & sen mot station för att träffa
TRUMVIRVEL****
Sara Lindh, ääääntligen ! (:
Det var en riktigt rolig eftermiddag/kväll !
Vi var nere på stan ett antal timmar & Sara gjorde ett bra köp !
Jag köpte en 249:- tröja för 100:-, vilket kap ;P
Sen for vi hem till mig så hon fick se mitt studenliv ;D
Det var riktigt trevligt & mycket behövligt prat :D
Och varken jag eller Sara vill lära känna dig jäkla nya jag !
Sen åkte Sara hem sorligt nog, och då åkte jag hem till min sjukling "/
Lagade lite mat åt han så han skulle känna sig bättre
vilket ja hoppas att han gjorde :D
Men nu ska ja fortsätta se på Tila Tequila ;D
Puss på Sara !
Kommentarer
Anonym

puss på dig Frida! :D

2009-02-25 @ 22:40:27
URL: http://saraalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: