2009-02-15 ? 20:26:54

du kan inte få smärtan att försvinna

varför, varför gjorde jag inte som magkänslan bad mig att göra..
varför stoppade jag det inte när jag hade chansen
smärtan gör att kroppen inte orkar mer
och tankarna gör att psyket sakta men säkert bryts ner
det du gjorde, allt du gjort
hur ska jag kunna förlåta
hur ska jag kunna glömma
detta är en hemsk känsla
du vet knappt vad som hände
jag vet inte alls vad som hände
du kan inte spola tillbaka tiden
och jag kan inte glömma

Nu har jag & Martin kommit till Hudik igen & nu sitter han å Jimi och spelar.
Helgen var väldigt rolig & avslappnande, och den spenderades i Stockholm (:
Trevligt med lite familje igen & lite socialitet !
Vi hade kalas för lillebror & vi åkte skridskor, vilket jag var väldigt dålig på !
Träffade Pontus & Verre, men ja träffade även på Nathalie "Nisse" Nilsson :D
Det var så sjukt länge sen vi sågs, tackar för pratstunden !
Pratade även med Amanda som förhoppningsvis ska spendera lite av sitt
sportlov här nästa helg, ska bli så grymt kul !
Sara hade en mysig helg, men om jag får säga det själv
så bör denna hemlighet vara en hemlighet ;D - eller vad tycker du Sara ? ;)
Men nu har jag inte tålamod till att skriva mer så ni som undrar om min helg,
ja, ni får väll höra av er :D
Kommentarer
Sara

haha, det tycker jag nog att den ska ! :D

2009-02-19 @ 16:55:57
URL: http://saraalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: