2009-02-08 ? 14:27:50

försvinn !

jag hatar dig !
jag hatar dig verkligen !
du gör mig besviken
du gör mig arg
du gör mig förbannad
du gör mig inte glad
vad fan vill du mig
:/

jag hatar månaderna & jag har alla jävla dagar
jag hatar dessa veckor & jag hatar alla jävla helger
jag älskar min mamma & jag älskar min bror
jag trivs hos min famlij & i Hudik där ja bor
jag blir förbannad på folk
jag blir förbannad på ljug !
jag blir avundsjuk på vackra människor
och jag blir galen på alla jävla människor
jag blir galen på folk som bara lämnar en
och jag blir tokuttråkad på alla jävla helger
för det är då allting händer
jag hatar alla jävla saker !

Som ni förstått så är jag fan inte på något bra humör
folk har fan gått & fått piss huvet
och det stör jag mig på som fan !
idag, ja vad händer ?
detta är ännu en av mina händelserika helger
Men snart fýller man kalas
och då tänker ja fan inte vara hemma en enda helg
eller så känns de iag, hoppas på de bästa !
men nu tänker ja inte dela med mig mer av min dag
tänker sova, gå i ide och så småning om dö av TRISTESS !
"hej kom & hjälp mig"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: