2009-02-10 ? 15:31:12

gå och avlid förfan !

jag får psyk
fan kom till mig
om du har nått å säga !
du är feg !
du är ingenting värd
du är bög !

Idag vakna man runt tio i sju när klockan ringde,
men vaknade med huvudvärk & ont i magen
så jag orkade knappt överväga å gå till skolan
sov ytterligare 1,5 timma tills Martin skulle upp.
Han for till skolan, duktig som han är (:
och jag stannade kvar i typ 20 minuter
sen tog jag mitt pick & pack
och flytta officiellt in i min lägenhet
och där stannar jag ett tag till vill ja lova.
blir så förbannad när folk inte säger som dom tycker
varför inte uttrycka sig medans man har tillfället ?
jäkla pussy, försvinn ja hatar dig !
men nu tänker ja äta mina köttbullar
sitta och sura
och ta de lugnt !
hejdå !

du vågar aldrig
du kommer aldrig våga
du kommer bli ensam
med din jävla åsikter !
Kommentarer
elin h

jag tror någon är lite arg! :/

2009-02-11 @ 15:42:08
URL: http://elinhedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: