2009-02-07 ? 10:51:56

ibland blir man ju arg !

Nu tänker jag inte vara trevligt längre !
jag har gjort vad jag kunnat för att hålla allt vid liv
men ni suger allihop rent ut sagt !
den ena är ruskigare än den andra
och ni bara snackar skit
jag tål inte skitsnack & absolut inte från folk jag umgås med
ni vet bättre, ansträng er & mogna till !

Torsdagen var bra,
torsdagskvällen var kaos
jag har längre inge behov av dig
så nu är besvikelserna äntligen borta
Sara, du är ett grymt stöd ! <3
Fredagen var helt OK!
började halv elva, sluta kvart över elva :P
sen gjorde man inte så mycket
var hem till John & Meggie
Grattis till henne :D
Sen idag så är vi ute å far på isen
och har inte varit ute så länge
men hittils äre kul :D
Sara, dumpa Gävle & kom :D
nejdå, skämt å sido ;D
Nu ska ja ner å lämna Toy
sen hämta kameran
sen blir skoter :D
PUSSS

Kommentarer
Sara

jag vill komma :(

men jag kan inte..

du är bäst! <3

2009-02-07 @ 13:26:27
URL: http://saraalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: