2009-02-02 ? 22:39:36

nyrenoverat !

Hallå gott folk !
Nu är bloggen fräsch & på g igen tack vare Sara (: Så nu framöver så kommer det bli mer skrivande på denna sida (:
Förövrigt, i mitt kändisliv händer inte mycket just nu,
det är skolan för halva slanten men också nöje för andra halvan :D
Det är inte heller speciellt mycket plugg på handel,
så man latar sig mest genom dagarna i skolan,
men vem klagar :D
Det nyaste hittils är väll att jag fått MVG i slutbetyg i Data och att jag sökt om till nästa år (:
Denna gången ska ja lyckas få det jag ville komma in på, HIT09 passa er ;)
men nu ska jag göra som Sara och ge mig för kvällen och sova.
Puss på Sara för bloggen !

17 dagar kvar - 18årskalas !
27 dagar kvar - 1,5 underbart år med älskling <3
Kommentarer
Sara :D

den ska bli snyggare! :D

2009-02-03 @ 08:15:38
URL: http://saraalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: