2009-02-16 ? 13:59:47

PANG!, du är död !

Hallå !
inte någon speciell dag precis, ni förstår är i skolan
absolut inte ovanligt !
Fick MVG på mitt Näthandelsprov, 14,5 / 15 ! (:
ganska stolt över det faktiskt
med tanke på att jag kom på att vi hade prov lektionen innan :P
Sen har vi haft lite redovisningar bla bla bla !
På Torsdag ska Amanda komma hit kanske, så jäkla kul !
Sen blire möjligvis kalas på Vålsjö med henne & Sara på Fredag :D
alltid trevligt att fira med sina närmaste vänninor (:
För övrigt är det endast 3 dagar kvar för mig & My,
då är det kalas för min del (18) & My får vänta ytterligare ett år
men stå på dig, du överlever nog tills dess (:
Dagens kändisar måste vara My & Elin
för dom har varit så pratglada & glada för övrigt idag (:
Men nu läre jag ta tag i datauppgifterna
telefon = finns 0738448465 ! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: