2009-02-05 ? 12:34:59

säkerhetsrisker!

hej hej hallå!
Sitter i skolan på Näthandeln & har så jäkla tråkigt !
Dagen började inte så jäkla fint, för jag & martin försov oss!
han sprang, jag låg kvar ett tag och tog bussen senare :P
Sen hade jag idrott, vi skulle vara i tennis hallen
men jag My & Elin var i gymmet (:
Sen vart det missförstånd mellan mig & älskling "/
kändes absolut inte roligt ! men det löste sig fint.
senare efter massa värdelöst kortspel så hamna jag här ;P
roligt..?

Senare ikväll ska jag,martin & kanske jimi bada,trevligttrevligt (:
det var ett tag sen jag gjorde det så de är på tiden (:
men nu ska ja lyssna på Beata lite ;P tjing !

Grattis Johanna 17 år ! (:<3
Grattis Barbie 50 år ;P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: