2009-02-23 ? 22:39:19

senaste dagarna<3

Hallå, nu är man 18 & glad (:
Onsdag : Spenderades med älsklingen, han bjöd på pizza & vi hade världens myskväll !
Torsdag : Den stora dagen, fick väldigt fina hälsningar från alla, tack <3 när man vaknade på morgonen var älsklingen där & grattade mig, sen fick jag ett jätte fins silverarmband :D sen for vi hem & hälsa på hos John som också fyllde år, dock inte 18.
Fredag : Trevlig dag, absolut inte något att klaga på (: åkte till Nordsjö med älskling där man hade lite kalas (: Chrille & Åke kom dit och vi åt smörgåstårta, sen bastade vi. Och det var riktigt kul, Åke trilla ner från trappen, chrille & martin badade i naken i snön & neckade för thomas när han kom ;P riktigt kul kväll !
Lördag: Började trevligt med att vitcha mörtstugan med Martin & Åke (: Sen fick dom åka lite skoter & sen började vi göra oss i ordning för kvällen :D Den var riktigt kul, jag & martin var gubben&gumman :D älska oss ! Sen kom sara förbi en minut (: Bra kväll :D
Söndag : segdag för mig & martin, men sen for vi ut med skotern ett dag, resten av dagen vart mys ;) eller hur ;) <33
sen for vi till hudik & hade jätte trevligt (:
Måndag : Skulle få tillbaka matteprov & handelsprov men icke ;P vart leka hela dagen ? Jäkla projektarbete som 2orna hade sen var datorerna pajj så vi hade ingen data, onödig dag ;P Sen ville ja ner på stan med my, men nää BAJS !
Sen vart de handla på Hemköp & sen hem (:
Gjorde iordning mat åt min fina älskling & sen tittade vi på något heeeelt underbart :D:D:D:D:D berättar inte, våran härliga hemlighet LÄNGTAR <3333333 älskar dig martin<333
Nu tänker ja inte skriva mer (:
Kommentarer
saris

jag skulle ha tjata mer på pappsen i fredags!

det måste ha varit en upplevelse. ha-ha! :D

2009-02-23 @ 22:51:28
URL: http://saraalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: