2009-02-18 ? 15:43:54

we will make it !

Sovmorgon till halv elva idag
hade ingen lust att gå alls men vi hade matte prov så de var bara pallra sig upp.
när man väl kom dit så fick man reda på att provet vad assvårt !
resten av dagen vart det mycket tänkande
och sen på sista lektionen så satt massa folk utanför klassrummet
då ska man fan inte förvänta sig nån jävla hjälp heller
det var ni själva som sa de, så gör ni lika själv ? HM !
men nu ska jag vila ett tag till min martin kommer <333


"jag vet inte vad jag ska göra?:'( Det känns som att du vill göra det jävligare för mig med att inte gå i skolan och när jag vill försöka så vill inte du :( Jag vill kunna gottgöra dig på något vis och få det bättre för både dig och mig :)
Men jag verkar inte kunna det :( ag tar ju inte dom rätta tillfällena och bara gör allt värre känns det som.
Jag önskar jag kunna göra att allt blev som förr, när vi skratta tillsammans och vara glada på riktigt <3
ag vill att det ska vara som förut när båda villa kyssas hela tiden och vi va som att vi va nykära hela tiden<3
Det finns inte ett ord för hur mycket jag älskar dig Frida, jag önskar jag kunna veta ett sätt för att få det som förr<3
det va så underbart att se dig komma när du var glad som en solstråle, men det känns inte som att jag kommer kunna få dig så igen<3"
Sen var det 3 sidor till som jag inte kunna läsa för min dumma mobil "/
men du berätta ju sen vad det stod, och jag vart så glad <3
det finaste någon någonsin har skrivit till mig <3333
men vi klarar det min älskling !
Du är mitt allt Martin, hoppas du förstår de !
jag vet att ja har varit på dåligt humör, jag vet..
men vi vet ju båda två varför :'(
men vi tar oss igenom det TILLSAMMANS !
jag älskar dig av hela mitt hjärta
och mer än så <3333333
alla tror på oss, jag tror på oss !
27/10 2007 var den bästa dagen i mitt liv !<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: