2009-03-09 ? 19:19:04

D40

Hejsan alla sjuka människor !
Första skoldagen idag då, skapligt kul ?
nä men för de mesta var man trött, så överskottsenergin tog över !
Ida Back, jäkla kul människa ibland alltså ! haha, gul bil, Heja ICA !
De hände inte så mkt för övrigt, men Martin ligger i magsjuka idag iaf
och jag undrar vem som kan ha smittat den stackaren :P not moi anyway
Helgen var hur kul som helst iaf, jobbade lite i hönshuset bara
men på lördagen kom Åke, Crille & Jimi förbi (:
Det vart lite bastning för vissa & mycket kort knäppta
sen spelades det även GH Rock Band, jäkla kul ;P
Åka & Jimi sov kvar, annars hade de gått hela vägen hem :P

Söndagen vart skapligt skön, sovmorgon tog vi allihop ! (:
Sen for grabbsen hem & ja å martin for ut med skotern.
Jag lärde mig en massa saker, som att köra på sidan
men vi gjorde också en del vurpor & gropar med skotern
så jäkla kul dag hade vi, det behövdes verkligen :D
För innan så visste jag inte om ja skulle gråta eller skratta - Fråga inte varför .
men kul vart dagen iaf :D <3

Men det var min helg iaf, nu ska ja nog till å fixa lite skolgrix
behöver verkligen sällskap, 0738448465 så ni vet ;D
( FridavMartin, på bdb ) ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: