2009-03-07 ? 14:27:52

du är inte min förebild

klokt val, see you later aligatoor !
I Tisdags natt så hände de som absolut inte fick hända !
Kände att jag mådde illa så for ut en snabbis
men denna snabbis vart långvarig & vips så hade jag lagat till en mat mix !
Magsjuka med andra ord ! så de tre sista dagarna nere i stockholm, blev de tre värsta !
Så de vart inge kul, inge strängnäs & inge vänner :( SUCK !
Men på fredagen iaf så åkte jag hem, med ett tungt lättat hjärta .
Lättnad för att jag äntligen berättat för min mor & hon tog de bra (:
men tyngd för att du aldrig kommer förstå
för att du lämnat mig, övergett mig, kvickt & brutalt
precis som de ska vara tydligen
du är taskig & du är dum i huvet
du är allt jag kan se i mig själv i stort sett.
men framför allt är du någon som skulle ta hand om mig
IN MY ASS !

men iaf, kom hem på fredagen och de var Karin som hämtade mig (:
Vi for till Sibylla så jag kunde beställa pizza till mig å martin som var i hönshuset (:
Jobbade där bara någon timma, men hjälpen som ges borde uppskattas (:
Idag (lördag) är vi i hönshuset igen, men eftersom vattnet vart icecold
och allt de icacolda vattnet hamnade i mina byxor & stövlar så klev jag åt sidan
och låter killarna göra de dom är bäst på (:   - ( skitgöran, tihi! )
men nu orkar ja inte skriva mer, finns i hönshuset om ni undrar (:
ingen telefon dock -.- avlider....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: