2009-03-03 ? 12:38:57

gubbfan !

dålig uppdatering, jag vet, men nu är ja igång ;D

Torsdag : Engelskaprov, VG :D sen hade ja planerat en överraskning åt min kära darl, men de gick i kras & slutade med tårar på hemköp "/       men vi löste det väll, & gjorde överraskningen tillsammans (: helt lyckad kväll, "tur i oturen" (:

Fredag : aaaabsolut inte någon lust att gå till skolan, så jag stannade hemma & packade (: sen gick jag ner på stan & mötte min älskling och vi fikade nere på Fyren (: jag fick presenter :O helt oväntat, och jag fick äntligen min nyckelring :D:D:D och lite kärlekscheckar som jag väl tänker uttnytja ;) sen såg jag någon jag INTE ville se, SUGGA !
sen halv två så for vi till stockholm och det var trevligt att komma dit (: Jag fick min efterlängtade systemkamera, D40 ( som sarisen :D ) ( bilder finns på FridavMartin, BDB ) ;)

Lördag : startade helt okej, vaknade ju trots allt bredvid min babe ! vi fotade runt lite & sen kom mormor & morfar, 500:- rikare ;) sen åkte vi och hälsa på i Murmästartorp, var aslänge sen man träffa robin (: senare på kvällen vart de melodifestivalen och då kom tobbe & pontus så de vart en livad kväll (:

Söndag : Gjorde vi inte alls många handtag, tog väll mest vara på varandra för martin skulle åka hem på mådagen (: men runt 5 så åt vi på resturang med farmor&farfar, emma & pappa (: det var trevligt, men du kunna bry dig lite mer din pengaätare ! jag ärligt talat hatar dig på svenska, gubbjävel !

Måndag : vi gjorde inte så mkt, Martin hjälpte Håkan med Emelies&Sagas rum (: 2 dagars renovering, lätt som en plätt ;D Sen åkte älsklingen hem ): saknade honom på en gång, kom tillbaka sexy ;D

Tisdag : For till banken med mor (: fixade lite cash, lämnade kharisma, lämnade Emelie sen åt vi burgers ;D jäääkla gott var de, så nu sitter man hemma i skogen och har inte mkt att göra :D skriv, 0738448465 :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: