2009-11-30 ? 21:00:29

dansa är inget man lär sig och man kan inte lära en person att känna rytm, det är något som är medfött

Snart äre dags för sängen men måste bara lyssna på min underbara musik
och känna basen och stegen i kroppen en stund.
Simone klev nyss utanför dörren, men trevligt hade vi (:
"112, min kompis har brutit benet och vi bor högst upp i höghuset. Och då tänkte jag att de blir krångligt för er om vi är på högsta våningen så jag kasta ut na för balkongen så nu är hon på nedersta våningen, bra va :D"
Våran humor simone, vad ska de bli av oss xD

Men men älsklingen kanske kommer ikväll
men blir mest sova kan ja meddela (:
Telefonen finns (:

Sen måste ja bara meddela att Elin Lindgren är en super söt tjej, eelinlindgren.blogg.se, KOLLA ! (:
Kommentarer
Elin Lindgren

men så söt du är frida :)! <3



Vilken otroligt fin blogg du har! Vem har fixat den? fråga den personen om hon/han kan fixa min med? :) Puss <3

2009-12-02 @ 14:40:24
URL: http://eelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: