2009-11-09 ? 11:11:48

livets utveckling

Igår var det söndag och den spenderades i hönshuset
och sedan framför datan i lägenheten.
skrev klart min uppsats om människans utveckling
och min smarta rubrik vart :
Livets utveckling - vi föds nakna & dör i kostym.
lite halv fiffigt tycker jag (:
Måndagen började med sovmorgon till 09.40
har ju sovmorgon stort sätt alla dagar :D
på torsdag ryker somsagt håret av
skitnervös men vi hoppas på de bästa, sara? :D

Händer just nu är att jag har turismlektion
men vi gör inte så värst mycket ;P
suttit och kikat på hus i Thailand
och blir man inte sjuk så säg !
Men nu slutar vi och de är dags för lunch
Pannkakor, muuuuums!
Telefonen finns ;D

”Ta dagen som den kommer,
planera inte för mycket.
Tro inte att den ena dagen är den andra lik,
för det blir vad man gör det till.
Tro inte att du ska kunna ta andra för givet,
du blir behandlad som du behandlar.
Ta dagen med ett skratt och dela med dig till andra,
förvänta dig sedan att du får detsamma när du behöver det
låt dagen komma som en överraskning
och lev som att det var din sista dag”

/f.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: