2009-11-12 ? 13:04:51

marken ska få dricka hans blod

Halleloja !
Vaknade imorse av att min kära älskling var försenad :P
mest tack vare mig eftersom de är mit uppdrag att få upp han på mornarna :P
Sedan runt halv 9 klev jag upp och började packa min Stockholmväska,
gjorde iordning mig sen började jag knalla mot 10 bussen (:
Träffade Amanda som glömt sin telefon och lämnade av laddare
sen köpte jag lite fika och trot eller ej nu..
Det är är något som bör skrivas i Guiness Rekordbok eller liknande,
men jag, Frida Therese Sund, född 91 har för en gångs skull..
Handlad i en bok affär !
Och inte vad som helst, utan två böcker ;)
ps, I love you & låt den rätte komma in .
Börjat på Låt den rätte komma och och det verkar vara ett bra bokköp!

Men nu är man påväg mot håravrättningen i Gävle ;)
pratar nämligen av frisören Sara !
som ska göra mitt första uppdrag komplett.
Nervös. Skakis, spännande :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: