2009-11-13 ? 21:47:23

the time for being some one else except myself, no I wouldn't think so!

Hejsan Hoppsan i lingonskogen!
Måste bara starta det här inlägget med att säga hur mycket jag trivs med att vara jag!
Att kunna tänka att jag är bra, du är bra och vi är individuellt bra på olika vis.
Oavsett andras åsikter, inte bry sig om omvärldens och bar tycka som ja vill.
Helt fantastiskt skönt att kunna göra & tycka som jag vill, plus på de!

Dagen i sig har varit riktigt trevlig (:
For till strängnäs över dagen och den spenderades med Amanda!
Mycket skratt & och mycket filosofi.
Sedan for jag till södertälje med mamma och C.O.
investerade nya skor & en ny härlig, bekväm resväska !
En helt vanlig dag men ändå inte, om ni förstår (:

Även att min nya telefon har kommit till posten :D
och det gillas väldigt mycket :D
nya abonemanget har även kikat ner i brevlådan,
och färgning av håret är på G :D

Fredagen 13e, TA DIG I RÖVEN :D
jag har flyt såna här dagar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: