2009-11-30 ? 11:01:22

you aren't like were

Ligger i sänger för tillfället och har betalat av lite fakturor och räkningar.
Känner mig totalt fattig men som tur är finns farmor & jobb
så man får in lite pengar nu i december.
Tackar farmor för bidraget !
Har även suttit och bråkat med Halebop & Thephonehouse
hela jäkla morgonen !
Dom förstår inte, gör inget & kan inget !

Imorn är det nationella prov i engelska
något jag inte ser fram emot ett dugg !
känner mig inte ett dugg taggad för de
och ja vet inte ens vilket prov det är.
sen har ja ett helvettes jäkla företags ekonomiprov
som jag inte förstår ett skit av.
beror MÖJLIGTVIS på läraren , kanske?

Jobbat hela helgen och den avslutades
både på bra och dåliga synvinklar
pengar fick jag och nu ska ja jobba gärnet
sista veckorna innan jul, skjutsa mig någon ?
Men nu ska jag ta hand lite om mig själv
och bara njuta av min lite halvlediga måndag.
Telefonen finns för den som är intresserad
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: