2009-11-19 ? 11:21:47

you shouldn't play against my odds

Ibland blir man väl less på folk.
en resa till australien kanske ?
man förstår inte vad folk tänker med
skulle de bli bättre om man ersatte folks huvuden
med balonger ?
skulle kanske inte vara någon skillnad
eller jo på vissa
inte alla såklart.
men kanske skulle det vara bra
att införa en ballonghuvudbytardag.
eller skulle de ens bli skillnad?

Veckan har varit bra den, lite halvseg men framåt går de.
Nya håret är fortfarande på invärjningstid men så underbart skönt!
luftigt, skönt, kort & helt enkelt bara så enkelt men snyggt .
Lägg märke till att ja kalla mitt egna hår för snyggt
Idag försov jag mig lite halvt så stannade hemma idag
på tal om de måste ja sjukanmäla mig förresten.
Tackar bloggen för påminnelsen.
Imorn blir de att resa först mot Gävle och Jenny
sedan Sollentuna för farbror Kristers 40 årskalas.
usch vad tiden går fort, 40 år , redan ?
det kan inte stämma, måste ha varit i ide eller något.
Likadant när faster Jenny fyllde 30
det var ju helt fel det också, hon tog ju nyss studenten
och den sabla taxen bet mig i knät.
tiden går för fort, för fort för att spillas.
Den spills på alldeles för många onödiga saker
krig, bråk, aggrisivitet och dåliga vänner.
så jag ska börja lägga min tid på dom som förtjänar den.
Unna mig själv saker då och då
och uppskatta min omgivning grymt mycket mer !
men hur har jag inte listat ut än

nä nu är de nog dags för lite samtal till Simone
och sedan blir det frukost till en film (:
Telefonen finns
men ja svarar inte på nummer ja inte känner igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: