2010-04-16 ? 16:41:15

brottsregister

i många år har man skrivit ner sina tankar på ett blad.
endast med ett papper och en penna skrev man ut
bok efter bok.
i dagens samhälle har vi ersatt denna dagbok med en blogg.
där man lätt ska kunna logga in och skriva hela tiden.
tycker de är ganska intressant att kika på kompisarnas bloggar
kolla hur dom liver sitt och och spenderar sina dagar.
Men vissa bloggare tål jag bara inte.
eller jag förstår inte vad det är som gör deras blogg så speciell?
själv tycker jag det är plus minus noll om någon läser min.
jag skriver endast för lugnet att kunna skriva av sig ibland.
men dom kända bloggarna skriver inte mycket mer intressant än vad vi andra gör
sen sitter små flickor och läser deras bloggar och vill leva som dom,
men vad har dom på sin blogg som vi inte kan se på TV ?

vet inte, jag tycker inte att det gör själva skrivandet personligt
då man är känd som bloggare eller snarare "dum blondin" .

men nu då till min dag som vart oerhört kort.
var och lämnade mitt brottsregister hos sommarjobbet idag
sedan for jag till skolan, som började klockan 1.
sen sluta vi runt kvart i 2 och så lång vart min dag (:

men nu funderar jag på att städa ihop grejerna på golvet
och sen krypa ner och kika på en bra film !

telefonen är alltid tillgänglig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: