2010-04-15 ? 13:10:45

dagens rövhål !

sitter i skolan för tillfället och har asbolut inte kul
hade en energirush på morgonen
men eftersom den berodde på att jag var trött
så försvann den efter ett tag.
Ante a.K.a dagens rövhål har jävlats med mig idag
don't mess with the boss ! säger jag bara.
nu går han i panik runt på skolan för att förgäves hitta sin keps.
jag har den inte, mitt skåp har den inte. vem har den ?
skit samma, revenge bitches and the game is on !

skulle egentligen ha jobbat lite med turism då jag inte gjort ett skit.
men det gör jag ju hemma, som man brukar säga.
men ikväll har jag inte tid med plugg, för mitt hjärta kommer hem<3
så jag skjuter nog upp pluggandet tills imorn !

tills vidare
ses vi !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: