2010-04-27 ? 20:20:24

fy bövelen för hemligheter

ni vet hur nyfikenheten stiger när någon sitter och ler men vägrar att säga ?
gud  vad jag hatar sånt, oavsett hur viktig eller oviktig deras hemlighet är, vill man veta !
har suttit sen tjugo i ett idag i stort sett och försökt listat ut vad det är Lisa vägrar säga
men hon tvärvägrar och här får jag sitta i ovisshet. men jag har nog kommit längre än de flesta !

dagen har gått bra iallafall, riktigt bra !
klarade företagsekonomikursen iaf och det var ju en lättnad iaf !
hade även mentorsamtal med Therese och de var inte sämre där .
Har VG/MVG inom de flesta kurser, typ medicin som ja hade G/VG i
så jag är väldigt nöjd med tanke på mina lata insatser det här året.

Hm, vad har mer hänt ? Har inte hunnit med samhällets fart
eftersom jag stäng mig inne från allmänheten den senaste veckan
jäkla turism, att ta upp så mycket liv från min vardag !

Done and done :
- Vägmärkesprov, check !
- 3 Medicininlämingar, check !
- Projektprov, check !
- turismarbetet, check !
- Företagsekonomiprov, check !
- Projekt och företagande, halvcheck!
Left to do :
- Medicinprov
- Turismprov
- Svenskainläming
- Engelskabok
- Projektarbetsinläming

men nu ska jag plugga på medicinprovet jag har imorn
wish me luck,   inte för att de gör nån skillnad
i'm screw'd
-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: