2010-04-13 ? 19:18:19

hitta en värdig plats att hänga din hatt

nu ska jag berätta något som aldrig hänt mig förr.
försov mig imorse. på en tisdag. på i-valet.
och nu ska jag berätta något som aldrig hänt mig förr.
jag ljög i förra meningen.
första året på handel så försov jag mig jämt på tisdagar
jag vet inte om det var för att måndagar var så tråkiga
så jag var utmattad på tisdagen, men något var de.
därför tror jag att den dåliga vanan på tisdagar har kommit tillbaka !

men alla behöver en extra stund att sova.
ibland en dag, men vem bryr sig
det är fan sommarlov snart  !
inte för att jag borde längta då jag ska jobba hela sommarn
och njuta av solen genom pensionärers fönster.
men det är iallafall sommar då !
eller nu ?
med tanke på det underbara vädret de 3 senaste dagarna :D

men nu ska ja tjinga iväg för att fortsätta med mitt kära skolarbete.
2 av 6 inlämnings uppgifter klara !
5 prov kvar att plugga till
och 2 böcker kvar att läsa !
wish me luck !
ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: