2010-04-28 ? 22:04:27

kärlek som stått ut med allt bevisar något, förlovning efter 3månader gör inte de !

hejsan hoppsan lillebror !
nu har jag blivit av med 4 prov av 5 !
Varav 3 är godkända och 1 vet jag inte än.
Imorn är det även ett till prov, sen är jag klar med alla jäkla prov
prov prov prov prov, de sitter inmärglat i huvudet på mig.
men det är värt de i slutändan, för sen är man värd ett sommarlov !

Dagen innehöll inte så värst mycket
hade idrott vid lunch och efter det fick jag reda på medicin provet
och sen sprang och jag gjorde medicinprovet, som gick sådär.
hamnade sedan hemma och skulle ha pluggat turism
men vi vet ju hur det brukar sluta med "jag tänkte göra det".

men nu ska jag börja packa lite för morgondagen
för då draaaar jag ner till Stockholm, till mina älsklingar!
så vi sees, you know were to find me bitches !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: