2010-04-29 ? 14:12:31

nästa station, Ljusne

tjabba tjena hallå !
som de syns på rubriken är jag påväg neråt
sitter just nu på tåget mot Gävle , där jag ska fortsätta min resa neråt
ska nämligen beöka våran kära storstad, Stockholm
och hälsa på min kära famlij och älskling som ja saknar så mycket !
Ikväll blir det att bjuda älsklingen på stockholmgodaste pizzeria
det är såklart Goggos jag pratar om !
Sen imorn tänkte jag kanske hälsa på gamla skolan och se lite folk!
Efter det ska jag vara med Emma på Lillhaga en sväng
ska bli riktigt trevligt å se alla lärare som förmodligen blivit gråhårig nu.

Sen är det fan valborg, tiden går fort gott folk .
ska försöka leta reda på Therese och kanske lite andra folk
ska bli riktigt roligt den här helgen iallafall !

you know were to find med
hejs !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: