2010-04-02 ? 16:04:05

rataderad

nu har en av dom mest överskattade dagen kommit.
den är precis lika lång som alla andra fredagar
man kan göra precis samma sak alla andra fredagar
man kan träffa alla precis som alla andra fredagar
vad är då så speciellt med långfredan ?
har inte förstått mig på det egentligen
förra året vart de angling, afterski och krogen.
men det var ju inte för själv fredagens skull
utan att träffas och ses, borde göras oftare än just den här dagen.
själv har jag spenderat min dag i sängen / soffan.
bredvid min vän datan !
tycker det är synd att jag inte spenderat dagen bättre
med tanke på att det är så jäkla fint väder ute !

men tar ikapp det imorn, för då är det Sundsvall som gäller!
ska åka dit med Lisa, Alex oxh Ante
ska bli riktigt kul och skönt att få spendera lite cash!
men tills vidare, ciao !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: