2010-04-25 ? 19:26:17

shamn och utång

goddagens medborgare, nu sitter jag här igen.
gårdagen var halvlyckad men väldigt kort.
älskligen kom hit sen for vill till söderhamn med Jimi & Amanda
där fanns även Thomas och donkan, alkolisten och föraren ;P
vi åkte lite bil och träffa lite trevligt och inte så trevligt folk.
sen åkte vi mot Ljusdal och hjärtat prata i sömnen hela vägen
vi andra fick oss ett riktigt gott skratt iaf (:

väl framme i ljusdal så gick jag, älsklingen, thomas och björn
in på Järnvägs, och attans vad mycket trevligt folk det var där
dock kom vi dit väldigt sent, så det blev årets kortaste utgång !
men trevligt var det och vid ett tillfälle var jag 24 år och tant -.-

dagen som var idag spenderades mest i sängen med martin
han skulle ju åka tillbaka till stockholm idag igen
så passade på att ge honom så mycket pussar & kramar som möjligt !

men nu ger jag mig, och kikar på amazing race istället !

tills vidare !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: