2010-04-03 ? 20:17:00

storgrovan

idag var en av de roligaste och innehållsrika dagarna på ett tag
var nämligen iväg till sundsvall med Lisa, Erik, Alex och Ante (:
blev lite försenade för någon skulle ju noppa..ja ni vet .
far runt på Birsta ett bra tag, alla shoppa till min förvåning !
när vi varit runt till birsta, media markt och stadium
fick jag äntligen gå in på IKEA, där det händer!
Och till sällskap fick jag ante, a.K.a bärkassebäraren :P
vi tog en runda på 20 min och på det lyckades jag göra av med 400:-
men tycker jag var otroligt duktig idag
eftersom jag hade fört över 2100:- att shoppa för
och ändå bara gjorde av med 1000:- !
sen hade vi en riktigt rolig resa hem också
fiskespömoves, spaden och storgrova handla det om
en riktigt lyckad dag med andra ord!

sen nu på kvällen var det meningen att vi skulle gå ut
men jag har inte någon vidare lust och lisa mår inge vidare "/
hoppas du kryar på dig !


och förövrigt är jag väldigt less på någon
någon som står mig väldigt nära.
vill helst bara slippa dig
dina vanor
ditt beteende

men PUSS på dagen :D !


Kommentarer
Lisa

Så jävla lyckad dag!! :D Måste bara göras om ;) Ägargänget ;) hahaha :D Puss på dig

2010-04-03 @ 20:26:23
URL: http://lisafredin.blogg.se/
frida

jo men absolut ! det var så otroligt kul så det måste absolut göras om :D vart tog videon vägen då om du gjorde ;P

2010-04-11 @ 14:45:46
URL: http://bloggistheshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: