2010-04-18 ? 11:23:31

välförtjänt bakfylla, men det var värt det !

Gårdagen var nog den absolut roligaste på länge !
började med att jag for in till hudik runt 10 och fixa en ny kamera.
sen efter det var det uppdrag-"överraskningsfest" som skulle sättas i verk.
Jag och Lisa spenderade nästan 3 timmar för att lyckas göra en snopp tårta till kvällen
och tro på fan att vi lyckades jäklig bra för att vara första gången :D

Sen åkte hon&jag hem till mig och fixa lite smått och gått.
Och sedan gick vi vidare till 11 för vi skulle bjuda Simone på mat.
Efter att vi suttit där och ätit oss proppmätta gick vi till ica
för jag skulle köpa läsk till "mys"kvällen vi skulle ha hemma ;)
Simone trodde ju att vi skulle titta på BECK hemma hos mig
men icke när bussen mot hudik åkte förbi vart de jävlig bråttom !
hon förstår inte vad som pågår och vid forsa tvingas ögonbindeln på !

När vi kommer fram till station drar vi in henne på skutan
och börjar klä om henne till våran extremt fina outfit vi köpt till henne ;)
där går hon, mitt i centrala hudiksvall, i en sjömnaskostym !
och ögonbindel och solglasögon, stackars kvinna !

Sen kom Emelie Alsing, som var knäpptyst och körde runt oss i bilen ett tag
Simone förstod ju såklart inte att det var hon för hon såg inget och hörde inget :P
tror vi åkte 6 varv i rondellerna, åh fyfan vad vi hade kul !
sen åkte vi iallafall hem till Lisa, tog inte hissen utan trappen.

Simone tvärvägra gå upp för trappen i början, så fick ju släpa na :P
men sen kommer vi upp till dörren och kliver in i lägenheten, tvärtyst..
sen knäpper nån kort och simone börjar bli liiiiiiite rädd xD

sen tar jag och lisa med henne in i vardagsrummet och tar av ögonbindeln
OCH TADA :D där stod det minsann folk som var mer än överraskade över hennes utseende !
sen fick hon se våran snopptårta och tror hon börja grina ;D

Det var så jäkla lyckad kväll och det är en 18 årsfest som Simone sent lär glömma ;)
Lisa, Emelie A, Emelie Ö, Mickis, Erik, Martin, Alex, utan er hade det aldrig fungerat !

Kvällen fortsatte så himla bra och sen fick Simone besöka krogen för första gången också
TACK TILL ALLA SOM HJÄLPTE TILL :D
bilder kommer upp på face, men de vet ni ju redan :D
Kommentarer
Lisa

Så jävla lyckad kväll!!

Vet inte hur många gratisdrinkar vi lyckades fixa ;) haha så jävla kungkväll :D <3 <3

2010-04-18 @ 12:30:45
URL: http://lisafredin.blogg.se/
Frida

det var så jäkla rolig kväll,de vart många konsekvenser och gratisdrinkar ! PUSS på kvällen ! :D

2010-04-22 @ 13:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: