2010-02-01 ? 18:40:40

folk som inte har en anledning till vad de säger, bör hålla luftvägarna stängda

måndag, vanliga, gamla tråkiga måndag.
försov mig imorse och fick stå och vänta på bussen..
i 30 min för att första bussen var fullproppad.
ohja, sama gamla trevliga måndag.

dagen vart ju inte bättre
fast ändå vart den de på sitt sätt.
var övertrött och skratta i stort sett hela dagen.
sedan efter en väldigt plågsam lektion med ML
så slutade vi i stort sett, ur min synvinkel iaf !


väl hemma så landade jag i sängen
och här har jag legat sen, aa, ja kom hem
.sen måste jag bara meddela hur less jag är

på alla jäkla hälsinge fittor här uppe
förbannade jarsebor, äckliga delsbo ungar
ljusdalsråttor och hudiktattare !
finns många man ogillar just nu, eran förlust !

saknar de gamla !

hejs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: