2010-02-08 ? 12:54:28

igår såg jag en (s)lampa

Halleloja !
helgen har varit ubermysig vill ja lova
både fredagen och lördagen spenderades med Fredrika
vi åt massa godis, chips å såna där nyttigheter ;D
sen i söndags så vart de storbak här hemma !
de vart pannkakor, citronkaka och pizzabullar
och resultatet vart otroligt lyckat !
jag brukar inte ens kunna göra negerbollar rätt
så därför vart jag glatt överraskad !
idag ligger man i sjukbädden då
men känner att jag måste göra något lägenheten
det är bara en ända stor röra här sen igår
möblerat om lite så därav röran.
dagens måsten :
- städa, framför allt
- baka ( hallongrottor står på schemat )
- färga håret ( funderar på ljusare ? )

så om jag ska hinna göra de fint innan älsklinge kommer
så läre ja nog pyscha iväg nu !

hejsvejs :D !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: