2010-01-09 ? 00:13:38

"född som stjärna, dör som legend" , ja, jo tack, dom brukar ju säga de

Klockan är 00.10 Soch nu återstår bara en lör&sön kvar av lovet.
känns inte som att jag gjort så hemskt mycket under mitt lov
fast jag har ju varit hos min underbara familj såklart :D !

Dagen har spenderats med älsklingen på morgonen
vart lite skoteråkning och sedan ljusdal
där mötte jag världens sötaste Vanja
som var lika glad som alltid :D
sen for ja till lägenheten igen,
måste ju hålla Charlie lite sällskap !

"DU, är inte välkommen hit !"

Sen kom Simone hit och de vart GH & datan ;P
sen for hon och nu känner jag att jag måste sova :/
men morgondagen kommer spenderas med Amanda !
Hudik, min lägenhet sen blir det ljusdals gatorna ;D

Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: