2010-01-31 ? 12:14:46

ICE COLD !

Gårdagen började ganska segt eftersom jag och Fredrika vänta på Simone i typ 4 timmar
men sen for jag och Simone iaf till Hudik hem till Fredrika !
vi hade lite myspys och sen for vi vidare till Lisa som fyller 18
vi hade hur kul som helst och mina 3 krav vart uppfyllda :
- ingen kräkis
- jag fick supa ner Lisa
- ASKUL KVÄLL
de var kraven på att jag skulle komma
och vips, så var lisa aspackad och kvällen kunde börja !
senare på kvällen drog jag, lisa, erik & alex ut på stadt
trevligt trevligt !

Så med andra ord kan man ju sammanfatta kvällen som riktigt lyckad
och om ja ska beskriva kvällen med en mening så blire : ICE COLD !

Tack lisa :D

Dagen som är kommer bara spenderas i sängen,
möjligtvis resa mig upp för att hämta käk
men annars så blir dagen skapligt lugn :D

Telefonen finns (: !
Kommentarer
Emelie

Grym kväll, och Lisa vart väldigt full:D och det gillas!

Jag var ju också ut på stadt med er, hihi!

2010-01-31 @ 16:43:06
Lisa

Haha så full vart jag ju inte ;) Tack för kvällen <3

2010-02-02 @ 16:59:19
URL: http://lisafredin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: